Želja

Ako se pitaš zašto, nemoj…
Ne troši zalud pitanja…
Samo ljubi, ljubi
Dok ima daha na usnama…

Pleti prste u moju kosu…
Na javi me sanjaj, pospanu i bosu.
Privij me uza se, oseti toplinu tela,
Samo je tvoje, samo o tebi sneva…

Priznaj da želiš!
Varljiva je reč
Kaže da, kaže ne.
Al’ samo pogled kaže sve…

A moje oko zeleno,
Zbog tebe je sijalo,
Zbog tebe plakalo.
Eh! Kad bi ih video!

I moje usne medene,
Tebe su želele,
Zbog tebe nemele…
Eh, kad bi te ljubile!

A moje telo,
Zbog tebe je drhtalo,
Od bola se grčilo,
Eh, kad bi ti pripalo!

I gore grudi, pakao od želje,
I strah se budi: ko mi te greje?
Ko li te poljupcima pokriva?
Kad bih ti bila jedina…

Hladna je noć…
Kao kavez postelja…
A kavez od bisera oko ne gleda…
Noć je hladna, a ja gladna tvojih dodira..

Takni me. Sasvim, sasvim slučajno.
Niko za nas ne mora da zna
Biću tajna od svih skrivena
Sasvim namerno, dodirni me lagano…

Ne vidiš li kako plamtim?
Želja izgara!
Kao lane bih te ljubila,
Svet na dlanu pružila…

Nemoj bežati od sreće..
Trenutak, sad je tu, vratiti se neće..
Zar ne želiš moju ruku,
u oku mome mirnu luku?

Duša je dušu spoznala,
U dušu sam se i zaljubila.

Image

Leave a comment