Tražiš đavola

Hej dečače, zarobljenim u telu odraslog čoveka, umoran li si od onih finih i poštenih, ogrnutih skutama raja? Dosta ti je horizontalne igre dodira i blizine sa lažnim andjelima, koje si hranio svojom daljinom? Koliko njih te je poleglo na divan praznih reči? Ti, dečače, što stojiš na kapijama moga pakla, znaš li kome si došao da se daš?

Tražiš đavola, a to je put bez povratka.

Tvoja sam provalija, i rado ćeš tonuti sve dublje u moje misli, i parati mi kožu željnim prstima, nazad do samih vrhova požude, samo da bi uskočio opet u moje ponore. Džaba mi daješ svoju slobodu, više volim tvoje ruke odvezane i puštene s’ lanca. Pokupi rasute deliće od kleveta i spajaj me, zagrljaj po zagrljaj. Ovog đavola se samo jednom trebaš odreći. Uvek ti dajem mogućnost da odeš, za koju ću se postarati da nikad ne poželiš.

Tražiš đavola. Sad si ga i dobio.

Ime mi je Nevolja, od usuda sam satkana, tvoja sam stihija, i izbor bez izbora. Jer one, tako prljavo bezgrešne, ne znaju šta da rade sa tvojim mrakom. Njihova gola tela ne greju ozeblu maštu, a ja te pržim i bez dodira. One savršene,  daju sve prave delove, a ja ovako pogrešna pružam celu sebe i grešim na tvojim grehovima. Nisam dobra. One brzo dosade. Ne znaju da bude tvoje nemire, i uspavaju tvoje strahove. Zato pored njih nikada nisi bio tu, a meni se vraćaš sa svake daljine.

Tražiš đavola. Kad si ga dobio, sa njim si i umeo.

Dišeš, a ja te teram da živiš. Da osećaš, svakim uzdahom, svakom porom. To je ono što ja radim.A ja, čista igra bez imalo granica, samo ja sam tvoja Istina, i ovako pogrešna u svojoj dobroti, dobro sam ti loša. Ne plašiš se crnih misli što se prelivaju po mom telu, jer znaš da sa lakoćom umem da ih zauzdam i prošetam od tvojih ludila do moga razuma…

Tražiš đavola. Kad si ga dobio, sa tobom je umeo.

Volećes obline svakog kruga moga pakla, i molićeš da te stežem jače, jer nikad neću biti jedna od njih! Ne umeju one s tvojim nemirima! I posle neka me proklinju što umem da te gorim i besnim tvoje želje! Držim te puštenog, u šaci, i slobodom te vezujem za sebe. Prodaješ mi dušu, a ja je svojom kupujem. Prihvatam sve tvoje demone i drzim ih dobro nahranjenim.

Kažu da te vrtim oko malog prsta, al’ istina je da se oko tebe samo mazno obavijem cela… Spalili su moja krila i nazivaju me palom, a ja… Samo uživam s tobom u letu.

Tražiš đavola. A naposletku, možda i đavo samo traži tebe…

Leave a comment